Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2013 19:48 - Моята ваканция
Автор: makaay Категория: Туризъм   
Прочетен: 2711 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От много време не бях посещавал моя блог, реших да разкажа за невероятното място което посетих, с няколко приятели. Благодарение на пакета-промоция, който получих, btw на изумително ниска цена, успях да си направя най-яката екскурзиика!

Става дума за едно градче, което се намира около Благоевград - Банско!
По това време на годината, там е невероятно, макар и да не съм запален скиьор, успях да оценя, колко богата е майка България!

image
imageimageimage

Красиво е нали? :)

Аз не бях ходил до сега, и за мен си беше невероятно изживяване, естествено за това помогна и хубавата компания, но няма как да е иначе - знаете! :)
Малко съм скаран със ските, но за сметка на това на паданията и масата мисля, че бях достоен победител! ха-ха

Според мен, вместо да се оплакваме за 1001 неща, трябва да се радваме на хубавите неща, които имаме в България! Постоянно чувам, как някой казва "В България това, в България онова", но да си кажем истината... от Българското по-хубаво няма!

Сигурно ще има хора, които след като ме прочетат ще си кажат " абе, я бягай от тука, какви екскурзии, какви 5 лева в тая криза?!" Аз ще ви кажа, че когато има желание, има и начин! Текът невероятни оферти, за които да си призная нямах и ни най-малка представа, но благодарение на приятели се запознах и съм приятно изненадан, че в България се правят такива хубави инициативи!

За напред ще се опитвам по-често да пиша тук, а не само да чета блоговете, защото виждам, колко е хубаво когато хората споделят полезна информация!

Поздрави!








Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг

1. magnoliya - Прекрасни снимки! Предполагам, ...
15.02.2013 23:39
Прекрасни снимки!
Предполагам, че в действителност е още по красиво навсякъде по нашата българска земя.
Поздрави!
цитирай
2. tedito0o0 - Здравей
02.04.2013 14:35
Прекрасни снимки!
Предполагам, че в действителност е още по красиво Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makaay
Категория: Новини
Прочетен: 101178
Постинги: 59
Коментари: 5
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930